Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gnc Vitamin ve Myprotein
#1
Dışardan alınan takviye vitamin ve mineraller hayati değer taşır. Karbonhidrat, yağ veya protein gibi enerji vermezler. Vücudun performansını ayakta tutmak için fonksiyonların yerine getirilmesi için gereklidirler. İnsan vücudu bunları kendisi üretemez ve kısmen de sınırlı olarak depolayabilir. Dolayısı ile düzenli olarak vücuda alınmaları önem taşır. 

Alınacak vitamin ve mineral miktarı bünyeden bünyeye farklılık gösterebilir ama ortalama değerler vardır. Kötü beslenme alışkanlıkları, tek yönlü diyetler, hastalıklar sebebiyle gerekli miktar alınamayabilir. Bu durumda takviye almak önemlidir.Bu konuda gnc vitamin sağlıklı bir şekilde ihtiyacınızı karşılıyor. 

Bir diğer konus ise çok konuşulan protein tozu meselesidir.Protein tozu genellikle kas yapımını hızlandırmak amacıyla tercih ediliyor Atlet ve diğer profesyonel sporcular ise antrenman sonrası protein ihtiyacını karşılamak için, bağışıklık sisteminin dayanıklılığını arttırmak için kullanıyor. Hatta bağışıklık sisteminin dayanıklılığını arttırmasıyla ilgilide Journal of Applied Physiology   dergisi 2003 yılında bir araştırma yapmıştır. 387 subayın katıldığı bu araştırmada subayların yarısı protein tozu almış, diğer yarısı   ise almamıştır. 55 gün sonunda protein tozu alanların %33 daha az hastalandığı gözlemlenmiştir. 
Sağlıklı yetişkin bir bireyin günlük protein gereksinimi ortalama olarak 0.8 – 1.0 gr.kg/gün olarak belirlenmiştir. Bu hesaplamayı yaparken tükettiğiniz protein kaynaklarının ne derece kaliteli ve emilimi iyi protein içerdiğini göz önünde bulundurmalısınız.Myprotein , gerekli protein açığınızı sağlıklı bir şekilde kapatmanız için üretildi. Aminoasit bileşimi ve sindirimi açısından anne sütüne eş değer örnek protein olan yumurta , yine %100 sindirilebilen protein içeren süt,et ,tavuk gibi protein kaynaklarından yoğun besleniyorsanız   kilogram başına almanız gereken protein miktarınız daha düşükken, sindirilebilirliği ve aminoasit kalitesi daha az, posa miktarı daha çok olan kurubaklagiller, tahıllar ve sebzelerden daha yoğun ve vejeteryan bir beslenme düzenine sahipseniz kilogram başına almanız gereken protein miktarınız daha yüksek olmalıdır.Gerektiğinde protein tozu takviyesi almalısınız. 
Ara
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi